Sivut

tausta

22.10.2010

Peruskukkasia

Pikainen postaus tähän väliin. Tiistaista lähtien mulla on ollut seuraavanlaiset lakkaukset:



Toi otus peukussa on sudenkorento. :D Se epäonnistui sen verran pahasti, et olen koko viikon piilottanut peukun esitellessäni kynsiäni uteliaille. Lakkoina Models Ownin Blue Lagoon, kukat tehty Nfu.Oh'n hololakalla ja Dependin tummanvihreällä. Blue Lagoon ei oikeen pääse tossa oikeuksiinsa, mut siinä tosiaan on seassa jotain pientä shimmeriä, joka näkyy vain auringonpaisteessa. Ihan kiva sininen, tykkään!

Apua, lukijoita on jo reilusti yli viidenkymmenen, eikä arvonta oo vieläkään käynnissä! Teen kuitenkin yhden kynsilakkatilauksen viikonloppuna, ja samalla hankin palkintolakat teidän toiveiden perusteella. Eli arvonta käynnistyy heti, kun lakat kolahtaa postilaatikkoon! Kunhan ehtisi nyt ennen postin lakkoa...

Mut ei mulla muuta tällä kertaa. Seuraavat lakkaukset on jo mietittynä, ens viikon alussa niistä lisää!

1 kommentti:

  1. Mä en vaan voi sille mitään, että mulle tulee alemmasta kuvasta mieleen meri ja ne mitkä meritähdet nyt onkaan :))




    T.martsu

    VastaaPoista