Sivut

tausta

2.8.2011

Models Own- HÄLYTYS!

Taas se on täällä, kuin tilauksesta!


Vuosi sitten Models Own piti samanlaisen alennuksen, kun sai 5000 facebook-fania. Nyt on panokset vähän kovemmat, ja tarvitaan 50 000 fania! Vajaat 20 000 puuttuu vielä, joten nyt reippaasti mainostamaan, jos haluatte MO:n kynsilakkoja (tai muita meikkejä) puoleen hintaan!

Lisäksi siellä on nyt huippuhienoja arvontoja faneille pisin matkaa, senkin takia kannattaa jo liittyä.

Nyt on vielä vähän aikaista alkaa miettiä kimppatilausta, mikäli ale lähtee käyntiin, mutta se on vähän pakko. 50 000 täytyy tulla täyteen elokuun loppuun mennessä ja sen jälkeen on viikko aikaa käyttää alennus hyväkseen. Tuotteita on tasan niin paljon myytävänä, kun niitä varastosta löytyy ja sen jälkeen ne on loppu, joten kaikki täytyy hoitaa ajoissa kuntoon.

Minä ajattelin pistää siis kimppatilauksen pystyyn, mikäli alennus tulee voimaan. Monille olen jo tuttu Dazzling Nailsin kautta, joten uskallan ehdottaa tällaista hurjaa juttua, että maksatte minulle ennen tilauksen tekemistä tilille ja saatte tuotteet vasta sitten. Ihan niin kuin Dazzlingilta tilatessakin. Syynä on se, että olen noihin aikoihin jo opiskelija ja mun viimiset roposet menee kaurapuuroon. Mulla ei ole varaa maksaa paria sataa MO:lle ja sitten odotella josko saisin rahat joskus takaisinkin teiltä.

Eli nyt 1) menkää tykkäämään Models Ownista ja 2) ilmoittakaa, jos haluiaisitte osallistua kimppatilaukseen.

Ilmoitus ei ole vielä sitova, mut haluun vähän nähdä kuinka monta olis osallistumassa. Postikulut on vähän päälle kympin, mut jos tilaajia on enemmänkin, lakat tuskin tulee yhdessä paketissa. Ne kuitenkin tullaan jakamaan kaikkien tilaajien kesken, eli varmasti ainakin jaetaan se kymppi kolmelle. Samoin joudutte maksamaan postituskulut Suomeen tai sitten voitte hakea lakkanne Turusta silloin kun siellä olen, tai Hämeenlinnasta. Postituskulut Suomeen oli edellisessä kimppatilauksessa noin kolme euroa. Voitte käydä katsomassa Postin sivuilta kakkosluokan maksikirjeen hintoja ja tietysti Models Ownin sivuilla heidän tuotteidensa hintoja. Saatte muutettua punnat euroiksi esim. täällä, ja sitten jaatte ne tietysti puokkiin, niin saatte alennetun hinnan. :)

Nyt varsinkin kaikki mun Lili´s Pinkiä kuolanneet, jonoon järjesty! :D

15 kommenttia:

  1. Minä ainakin voisin osallistua kimppatilaukseen =)

    VastaaPoista
  2. Mä voisin olla ainakin mukana kimppatilauksessa näillä näkymin! :)

    VastaaPoista
  3. meikä tilailee ihan itsekseen, niin ei mee kauheen vaikeeksi :) mutta voisitko auttaa mua vähän ton kanssa, eli miten tonne voi maksaa? Paypal näytti ainakin käyvän, eli ihan samalla tavalla kuin eBayssa?

    VastaaPoista
  4. Keijju, jep, ihan samalla tavalla. Checkoutista se ohjaa sut varmaan maksamaan, kirjaudut sisään ja painat parit ok:t ja valmis! :)

    VastaaPoista
  5. Nyt ihan alustavasti mä voisin lupautua tulemaan mukaan!:D

    VastaaPoista
  6. Voisin alustavasti olla mukana kimppatilauksessa :)

    VastaaPoista
  7. Oioioioioi mäkin voisin alustavasti olla mukana tässä kimpassa. Jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi niin huikitko vaikka blogiin tai sähköpostiin jos vahingossa menee täällä ohi. :)

    VastaaPoista
  8. Minä voisin myös osallistua.

    VastaaPoista
  9. Mulla on blogissani sulle palkinto :) http://pinjaa123.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
  10. Vieläkö mahtuu kimppatilaukseen? :) Mielelläni tulisin siihen mukaan. Asun Hämeenlinnassa :)

    VastaaPoista
  11. Hei, ihanalle blogillesi on palkinto munkin blogissa! Ihan vaan kiitoksena hyvistä lukukokemuksista, vaikket haluaisi sitä tänne laittaakaan (:

    http://shinyandglossy.blogspot.com/2011/08/me-too.html

    VastaaPoista
  12. Kiitos palkinnoista Hiutale ja Pinja! :) Täytyy varmaan tehdä oma postaus noille, kun tässä vähän aikaa sitten sain kaksi muutakin blogipalkintoa. :)

    Ja vielä mahtuu tilaukseen, ei siinä ole mitään ylärajaa! Tai jos nyt kuitenki alle kolmenkymmenen pysyttäis, ni sit pystyn viel järjestää tilauksen. :D

    VastaaPoista
  13. Mä oisin hei ehdottomasti mukana kimppatilauksessa! Ja saattaisin jopa lakat hakea Hämppälinnasta, kun siellä tulee aina välillä käytyä. Ois kiva, että vinkkaisit vaikka blogissa tai sähkärillä jos/kun olet tilausta tekemässä. Vaikka kyllä mä sun blogiaskin lueskelen. :)

    VastaaPoista
  14. Moi! Mä oisin ehkä myös kiinnostunu kimppatilauksesta, mikäli se 50k tulee täyteen. Mulla ei ole kun muutama tuote kuolauslistalla, mutta eipä sen kai niin väliä :D

    VastaaPoista
  15. Jups, mukaan vaan kaikki! (Tiettyyn rajaan asti :P ) :)

    VastaaPoista