Sivut

tausta

17.3.2013

Kimallusta ja värejä ja timantteja ja...!

Kun näin Golden Rosen Jolly Jewelsejä Seppälässä, olin, että vouuuutsi PAKKO saada. Sitten mietin, et pistänkö viimiset rahani oikeesti kynsilakkoihin vai olisko jotain vähän järkevämpää. Sitten näin tän monivärihiletyksen valkosella pohjalla (115) ja lopetin miettimisen, iskin vaan pullon ja rahat tiskiin, paluuta ei ollut. :P



Mä rakastan kimallusta ja hileitä. Rakastan värejä. Tää lakka nousi heti mun suosikkilistan kärkeen. En nyt tiedä onko siitä ihan ykköseks, mut siellä se keikkuu esimerkiks Orlyn Halley's Cometin ja Nfu.Oh'n hopeisen hololakan kanssa. 



Kuten tuli mainittua, niin värit♥, joten vaikka tää ihana lakka onkin, se kaipas vähän jotain lisäväriä. Pinkki sopi sihen ihan loistavasti, joten tein kärkeen liukuvärjäyksen luottopinkillä, Wild and Crazyn shimmerisellä Carissalla. :)



Eikä se siihen loppunut, silti näytti liian tylsältä! Nimetön sai vielä kylkeensä tähtileiman Konadin laatasta m3 ja piti sinne yks timanttikin sit laittaa! :D 



Näihin kynsiin tuli kolme kerrosta Jolly Jewelsiä ja pohjalle heitin vielä kerroksen valkoista helmiäislakkaa. Varmaan kahdellakin kerroksella ilman pohjaväriä olisi saanut hyvännäköisen, vähän läpikuultavan lopputuloksen, mutta muuten lakka oli aika pigmentitöntä, joten suosittelisin laittamaan sinne pohjalle sen valkoisen. Turhaan minä varmaan tätä lakkaa tässä suosittelen laatunsa takia, kaikki tuntuvat hamstraavan näitä nyt ihan intsinä. Jos joku kuitenkin vielä miettii asiaa, niin vaikka lakka ei ole kovinkaan peittävä, niin juurikin sen vuoksi hileet kuultavat kivasti kerrosten läpi. Päällimmäisen kerroksen hileet jäävät hyvin pinnalle kimaltelemaan. Pysyvyyskin on todella hyvä, mulla on ollut nämä nyt kynsissä jo kaks viikkoa! Kärjistä vähän paikkailin kaks päivää sitten ja "juurikasvun" kohdalta on ihan pikkasen lohjennut pois, mut muuten on pysynyt suht siistinä! Eipä noi hilelakat kyl muutenkaan tahdo mihinkään lähtee vaiks kuin yrittäis... :D


Jes, siinä kaikki tällä kertaa! Olen ollut vähän kiireinen taas tän viikon, kun meillä oli kampusteatterissa keskiviikkona ensi-ilta ja tänään kaksi esitystä. Ens keskiviikkona on vielä viimeinen, joten nyt on pieni hengähdystauko! Huomenna (tänään) lähdenki sitten kattomaan Cirque Du Soleilia Hartwall-areenalle! Se on mulle sellanen "dream come true". Olen seittemänvuotiaasta halunnut nähdä Alegrian ja kuunnellu sitä tunnusmusiikkia yli kymmenen vuotta haaveillen, et vielä JOSKUS mä nään tän livenä ja huomenna on se joskus! Ihanaa! :) 



Mitä Jolly Jewelsejä te ootte hamstranneet itellenne, mitkä olis vielä ihan pakko saada? :P


4 kommenttia:

  1. Aika hauskaa että olet cirque du soleil-fani sillä tämä jolly jewelsisi on china glazen cirque du soleil-kokoelman lakan it's a trap-eze dupe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, niinpäs onkin! :D Nyt kun sanoit, niin joskus taisin tota CG:tä kans haluta itelleni, mut en koskaan saanu aikaseks tilata. :P
      Kyl tää tieto varmaan jossain mun alitajunnassa sit piilotteli, kun oli pakottava tarve mainita tohon loppuun tosta Cirque Du Soleilista. :D

      Poista