Sivut

tausta

11.11.2010

Pinkkiä pitkästä aikaa

Huuui, kun viime postauksesta on kauan! Mut mulla on tällä hetkellä elämässä ihan liikaa kaikkee. Tänäänkin olin neljään asti töissä, sit kävin kotona syömässä ja vaihtamassa vaatteet, sit juoksin balettiin. Nyt mulla on puolisen tuntii aikaa kirjottaa tätä + pari ajastettuu postaust loppuviikoks ja sit lähden siskon kans leffaan kattomaan Sawia 3D:nä! Ja sit viel huomen työt alkaa 6.30. :D Eli joko oon töis huomen ihan zombina tai sit hyperaktiivinen. Niinku yleensä. Pari päivää sit pistin lapset siel tanssii joululaulujen tahdis hienot roolivaatteet pääl, ja mä olin ainoa joka jakso tunnin verran heiluu ja pomppii siel. Lapsi toises jälkee kuukahti sohvalle voipuneena. :D Jep, se siitä sit taas, teit kiinnostais kenties mun lakkaukset enemmän, ku mun päiväjärjestys/työ!

Muttamutta, palatakseni arkeni selostamiseen, olin alkuviikosta amk pääsykokeissa. Sitä varten piti tietysti lakata kynnet! Ensin ajattelin vain, että pinkkiä pitää saada. Sitten ne näytti tylsiltä. Sitten lättäsin perhostarrat päälle, koska oli jo kiire nukkumaan. Ja taas näytti turhan tyhjältä. Hileet pelastaa aina, joten ryöpsäytin kunnon kimalteet kynnen kärkiin (oikeastaan sutisin nopein vaakasuuntaisin liikkein) ja valmista tuli!



Kirottu talvi! Ihmeen keinovalokuvat ja kädet huutaa kosteusvoidetta... Ja nyt kun sanoin sen, kaikki kiinnittää huomionsa mun ryppysiin sormiin. :D

Lakkana muuten oli BeautyUK:n Neon pink, hileet two waysta. Tarroista saan kiittää Viva la Nailsia.

Jes, siinä varmaan kaikki tältä erää. Kannattaa tosiaan käydä kurkkimassa huomenillalla uudelleen, silloin luvassa esittelyjä uusista Ebay-löydöistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti